صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تاریخ اکران قسمت جدید فیلم « هری پاتر » اعلام شد

تاریخ اکران قسمت جدید فیلم « هری پاتر » اعلام شد

IMG08222802

برای اکران جدیدترین فیلمی که با تمرکز بر جهان داستانی آثار جی کی رولینگ و شخصیت افسانه‌ای او یعنی هری پاتر ساخته می‌شود، نوامبر سال 2016 انتخاب شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، «هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها» فیلمی از کمپانی برداران وارنر در اواخر سال 2016 و اگر بخواهیم دقیق‌تر گفته باشیم 18 نوامبر این سال در سینماهای جهان به نمایش درمی‌آید.

کمپانی برادران وارنر با اشاره به این تاریخ، اعلام کرده است که دوستداران جهان داستانی رولینگ یک بار دیگر می توانند داستانی از این نویسنده صاحب‌نام جهان را بر پرده‌های بزرگ ببینند.

این کمپانی آخرین فیلم از مجموعه هری پاتر را با عنوان «هری پاتر و یادگاران مرگبار 2» در سال 2011 اکران کرد.

کمپانی برادران وارنر پاییز سال پیش اعلام کرد با عقد قراردادی با رولینگ، یک فیلم دیگر با اقتباس از کتابی که سال 2001 منتشر شده بود، می سازد. این فیلم با تمرکز بر کتاب «هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها» ساخته می شود که در همان جهان جادویی هری پاتر می گذرد.

این فیلم مقدمه‌ای بر کتاب هری پاتر است و به موضوع 70سال پیش از هری می پردازد تا راز و رمز جهان جادویی او را روشن‌تر کند. به گفته رولینگ این داستان در سال 1921 می‌گذرد.

قهرمان اصلی این فیلم نیوت اسکمندر است و رولینگ خودش فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

کمپانی برادران وارنر هنوز کارگردان یا گروه بازیگران این فیلم را معرفی نکرده است.

در این فیلم مخلوقات و شخصیت های جدید نیز جای خواهند داشت که در کنار شخصیت های محبوب طرفداران مجموعه هری پاتر ظاهر می شوند.

رولینگ در زمان تایید این خبر گفته بود هیولاهای خیالی نه ادامه و نه مقدمه‌ای بر کتاب هری پاتر است بلکه گسترش جهان جادویی هری است و به قوانین و آداب پنهان در جامعه خیالی که دیگر برای همه خوانندگان هری پاتر آشنا است، می‌پردازد.

از مجموعه هفت جلدی «هری پاتر» که اولین بار با «هری پاتر و سنگ فیلسوف» در سال 1997 به بازار آمد، بیش از 450 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است.

8 فیلم این مجموعه با بازی دانیل رادکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون موفق به فروشی 8 میلیارد دلاری در سراسر جهان شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها